Szkolenia biznesowe

Łącząc wiedzę, spostrzeżenia oraz doświadczenia biznesowe tworzymy rozwiązania w realizowanych projektach szkoleniowych, które są efektem rozległej analizy potrzeb i oczekiwań klientów rozwijając umiejętności miękkie i kompetencje uczestników. Specyfika firmy, branży oraz oczekiwania i zadania pojawiające się przed uczestnikami szkoleń determinują sposób zachowania i pracy każdego dnia. Dlatego też proces tworzenia idealnego szkolenia rozpoczyna się od poznania jego uczestników i/lub firmy. Obserwując i poznając potrzeby oraz oczekiwania potrafimy stworzyć rozwiązania najlepiej dopasowane do indywidualnych potrzeb, preferencji i stylu pracy.

Podstawowym celem szkoleń jest stworzenie, przećwiczenie oraz wdrożenie gotowych rozwiązań zapewniających uczestnikowi maksymalną efektywność i możliwość zastosowania w każdych warunkach i w każdej sytuacji. Kluczowym aspektem do osiągnięcia tego celu jest prowadzenie szkoleń w formie warsztatowej poprzez symulację realnych zdarzeń z dnia pracy. Dla uczestników szkoleń oznacza to, że szkolenia, w których biorą udział są unikalne.

Naturalnym rozszerzeniem wszystkich oferowanych szkoleń jest coaching on the job.

Szkolenia kierujemy do działów handlowych, obsługi klienta oraz menadżerów rozwijając umiejętności sprzedażowe, podnosząc wydajność zespołów sprzedażowych, rozwijając kompetencje związane z zarządzeniem, rozwojem i rekrutacją zespołu.