Mentoring

Mentoring jest partnerską relacją między mentorem a menadżerem zorientowaną na odkrywanie i rozwijanie potencjału. W głównej mierze opiera się na inspiracji, stymulowaniu i przywództwie oraz poznawaniu siebie.

Mentoring uwzględnia potrzeby i oczekiwania zarówno firmy, jak i menadżera. Mentor posiadający rozległą wiedzę, doświadczenie i liczne sukcesy biznesowe poprzez zadawanie pytań, udzielanie rad, przekazywanie informacji i zaproponowaniu najlepszych możliwych rozwiązań prowadzi menadżera do osiągnięcia sukcesu.

Korzyści płynące z mentoringu:

  • odkrywanie potencjału
  • rozwój wewnętrznej motywacji
  • jasne określenie celów
  • koncentracja działań na priorytetach
  • identyfikacja oraz analiza mocnych i słabych stron
  • rozwój kreatywności
  • nieustanna informacja zwrotna
  • rozwój umiejętności i kompetencji

Ponadto proponujemy Państwu innowacyjny i nowatorski program wdrożenia mentoringu w organizacji polegający na wyselekcjonowaniu, szkoleniu, rozwoju oraz mentoringu przyszłych mentorów. Dzięki zdobytej wiedzy i poszerzeniu kompetencji projekt będzie znakomicie sprawdzał się na etapie wdrożenia nowych pracowników do pracy, jak i przy zmianie zakresu zadań i obowiązków oraz będzie przyczyniał się do rozwoju talentów.